SÅDAN BOR VI

Når du starter på Adventure Efterskolen, får du et nyt hjem. At bo på en efterskole blandt 100 nye venner er noget helt specielt. I står op sammen, går i skole sammen, dyrker jeres passioner sammen og slukker lyset sammen efter en lang og god efterskoledag.

Vi gør meget ud af, at her skal være rart og hjemligt. Så du glæder dig til at komme ”hjem” efter weekenden.

Forestil dig dit kommende år på efterskole

På Adventure Efterskolen bor du på firemandsværelser, der er fordelt på gange med fire værelser i alt. Der er to fælles baderum med toiletter og to separate bade med toilet – og et opholdsrum til fælles hygge og en entré til jakker, sko m.m. Der er udgang i begge ender af fordelingsgangen.

Der er både plads til og mulighed for det nære fællesskab på værelserne og hygge i det lidt større fællesskab i opholdsrummet – med dem du bor på gang med.

Alle værelserne er enten bygget eller renoveret i 2010/11, så faciliteterne er moderne, og her er rart at være.