Kom og besøg os

Dit livs eventyr starter på Adventure Efterskolen. Her får du chancen for at dykke langt ned under havoverfladen, se verden fra toppen af trækronerne eller suse afsted på pisterne. Besøg vores efterskole på en af vores besøgsdage og hør mere om et år fyldt med store oplevelser!

Vi slår dørene op og inviterer dig og din familie indenfor på vores skole. Vores engagerede elever står klar til at give en rundvisning og fortælle om hverdagen her på skolen, og der vil være rig lejlighed til at tale med både lærere, forstander og elever om dine muligheder her på skolen. Glæd dig til at opleve vores skole helt tæt på og høre mere om vores 12 linjefag: Adventure Race, Adventure Sport, Træklatring, Outdoor, Mountainbike, Fitness, Havkajak, Windsurfing, Kitesurfing, Dykning, Ski-lls, Snowboard og Skiinstruktør. Linjefagene er vidt forskellige, men har ét til fælles: de giver dig store oplevelser sammen med dine efterskolekammerater!

Vi glæder os til at se dig og din familie!

OBS: VI har kun få pladser tilbage til skoleåret 24/25, så skynd dig.

VORES BESØGSDAGE:

Fysiske besøgsdage:
(En besøgsdag starter med oplæg fra forstanderen og herefter rundvisning)

• Lørdag den 20. april 2024 kl. 13.00 – 15.00
  • Lørdag den 25. maj 2024 kl. 13.00 – 15.00
  • Lørdag den 8. juni 2024 kl. 13.00 – 15.00

Virtuelle besøgsdage:
(Link med adgang til mødet sendes ud på dagen for besøgsdagen)

OBS: Ventelister er vejledende og kan ændre sig løbende. Tag derfor gerne fat i os og hør mere om det linjefag, du ønsker.

TILMELD DIG EN BESØGSDAG HER: